maanantai 1. maaliskuuta 2010

Flunssaa

Nyt se sitten iski minullekin, kurja flunssa. Syyllinen bloggaustaukoonkin on paikallistettu.


(kuva: google)Flunssasta huolimatta menon täytyy jatkua, varsinkin kun on kaksin kappalein viihdytettäviä. Lauantaiaamun viihdytyksestä vastasikin lasten jumppa salillani. Allekirjoittanut tyytyi istumaan vastaanottotiskillä ja haaveilemaan kuntoilusta.

Illaksi Nopsteri menikin Murun äidille ja itse suuntasin Tirppanan kanssa ystävälleni seurustelemaan ja ihastelemaan me&i vaatteita, jälleen kerran.

Tilasin itselleni ja Tirppanalle mätsäävät asut :)
Kornia ehkä, mutta nää oli ihanat! Sitäpaitsi oli meillä viime kesänäkin samanmoiset asut ja palaute oli pelkästään positiivista ♥

(kuvat: me&i)

"mene edeltä kyllä se jää kantaa, ole rauhassa, tiedät mä sua seuraan, kyllä se jää kantaa"
-Stella -Aamun kuiskaus-
Sunnuntaina jaksoin buranan voimin raahautua perheen kera Heurekaan.
Kyllä kannatti! Oli ihanaa katsella tenavien riemua kaikesta ihmeellisestä ja kyllä me aikuisetkin ihmeteltiin. Tarkoitus oli laittaa kuvia jo nyt, mutta kameran piuha pitää majaa kotikoneeni luona, joten jos huomenna sitten ne kuvat.
Mitä mieltä olette mätsäävistä asuista? Ja tällä kertaa ei kyse ole tuulipuvuista :D


Kurkatkaapa ihana Pikkuinen Puoti

3 kommenttia:

  1. Musta noi on ihanat =) Olen jsut tuota kuosia haaveillut, mutten taida raskia itse ostaa. Ei mätsäävissä mitään pahaa ole, jos molemmat tykkää. Musta tuntuu että tulee monesti ns. vahingossakin laitettua samantyyppistä päälle, kun vaan sattuu olemaan vaikka "vihreä päivä" ja valitsee kaikille samoja värejä aamulla. (paitsi etten mä nykyisin saa valita vaatteita lapsilleni, itse ne niitä kaivelevat)

    Jos ihan tosissasi huopahelmiä haluat nii mä mielelläni kyllä teen, kiva jos on käyttäjiä =) Katson vielä oliko mulla ihan musta mustaa villaa, tuo mistä ite tein oli tummaa ruskeaa. palaan asiaan..

    VastaaPoista
  2. annukka: Voi mielelläni tilaisin ne mustat huopahelmet! Minulla olisi _niin_ monta asua, minkä kanssa mustat helmet olisi ihanat :) Ajattelepa, kuinka ihanat ne olisi vaikka mustaan satiininauhaan pujotettuina! ..tarvitsee vain aika ison neulan..

    Teillä on onneksi lapsilla niin kivoja vaatteita, että ei haittaa vaikka itse sinne kaapille menevätkin. Tänä aamuna kuului minulle Nopsterilta käsky, että haluan sen bussipaidan! Nooh.. äiti voi antaa bussipaidan joo, mutta valitsee siihen sopivat housut ;)

    VastaaPoista
  3. Heh, tuosta meidän lasten kivoista vaatteista voi olla montaa mieltä. Musta siellä on muutama kiva ja sitten kaikkea perus lasten vaatetta, joita voi yhdistellä hyvinkin erikoisilla tavoilla (kaikkea on nähty.. ;) ) Mä olen yrittänyt löysätä ja antaa lasten pukea enemmän mitä itse haluavat, vaikka tulisikin omituisia yhdistelmiä. Hoitoon mennessä ainakaan ei ole väliä, muualle lähtiessä saatan yrittää jo sanoa jotain väliin, enemmän tai vähemmän huonolla menestyksellä.

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥