keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Idols

Minulla on muutama ulkomainen julkkis, joiden elämää ja sen vaiheita seuraan eri syistä. En kutsuisi heitä varsinaisesti idoleiksenikaan, mutta ehdottomasti ihailen heitä suunnattomasti!
Nyt, kun olen kerännyt nämä upeat naiset samalla sivulle, huomaan myös samoja piirteitä ja yhdennäköisyyttä heissä. (kuvat: googlen kuvahaku)
Noh, ei minua voi ainakaan syyttää suosikkieni tyylin kopioimisesta, olen itse nimittäin hyvinkin tummalla kuontalolla varustettu :)



Reese Witherspoon -lahjakas näyttelijä, yhden ihanimmista rooleistaan teki elokuvassa "Cruel Intensions" ex-aviomiehensä Ryan Philippen kanssa.



Melissa Joan Hart, tunnettu mm. myös Britney Spearsin videolta sekä Sabrina teininoitana.


Kelly Rutherford, suosittu näyttelijä tähdittää mm. "Gossip Girliä" uransa alkupuolella minun sukupolveni muistaa hänet vaikkapa "Melrose Placesta"







Realitytähti Kate Gosselin, tullut tutuksi Jon and Kate plus ei8ht -sarjasta. Aika kiukkuinen nainen, mutta miettikää, minkä työn hän tekee, kuutosten ja kaksosten kanssa. Hatunnosto!


Anne Heche aka Psykon suihkukohtaus. Moni muistaa myös "Men in Trees" -sarjasta tai "Hung":sta.








Nappasin officelta itselleni ja Murulle liput vielä katsomaan tulevaisuuden tähtiä. Ollaan menossa finaaliinkin. Kuka on sinun suosikkijulkkiksesi? Kiinnostaako X-factor? Mietin, että voisin noita lippuja arpoakin täällä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta viestistä ♥