keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Kynsiriippuvuus

Näköjään näitä riippuvuksia riittää.. Taitaa olla aikamoinen muotisana tai muotivillitys olla riippuvainen jostain.
Rakennekynnet minulla on olleet useita vuosia, nyt kun alan laskemaan, niin tauotta olen käynyt näitä muotoiluttamassa kolme vuotta. Wau! Koska riippuvuuteni lisäksi olen myös uskollinen, olen käyttänyt samaa kynsimuotoilijaa aina.
Kuvista löytyy yrityksen ja muotoilijan nimet. Jännä homma, että vaikka näitä on monet ollut, löysin arkistoista vain muutaman kuvan. Onneksi taas ennen vappua tulee uudet kynnet!

Kynteni ovat omani, ei siis tippejä lainkaan. Näitä ei myöskään ole rakennettu. Oman kynnen päälle laitetaan akryyli vahvisteeksi ja kaunistukseksi.
Tällä viikolla olen joka ilta töiden jälkeen kouluttautumassa. Tutustun lisää excel 2007 maailmaan ja nauhoittelen makroja, sekä tutkin ja puran mm. pivotteja. Jännää!
Kuvausvalo ei ole välttämättä parhaimmillaan enää klo 21:00 kun saavun kotiin, mutta toivottavasti viihdytte silti arkistoista kaivamieni juttujen parissa. Yritän nimittäin ajanpuutteesta huolimatta postailla.
Eilen oli officella ja koulutuksessa:
Kauluspaita: United Colors of Benetton
Farkut: Blend
Lankesin eilen herkkulakostani... Söin pienen viipaleen viineriä. Mutta vain pienen! Se ääni päässäni kehoitti olla ottamatta kuitenkin normaalia vähintäänkin neljää viineriä. On ne vaan niin herkkua!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta viestistä ♥