maanantai 31. toukokuuta 2010

Kotosalla..

Vaihdoin tuossa taannoisilla helteillä kevyemmät kesäverhot ikkunoihin. Tai oikeammin otin kaikki verhot alas, pesin ne ja ripustin takaisin ainoastaan nämä valkoiset. Talvella tässä oli toisella kiskolla vielä semmoinen ruskea päällä. Tykkään tuplaverhoista ♥
Kesäkotiin tilasin silloin sisustuskutsuilta kivan rustiikkisen tarjottimen, joka asettui keittiön pöydälle. Mukana tuli nuo kukkoservetit, basilikan takana. Ja kyllä, itsekasvatettu, luomubasilika! Arvatkaa vain, kuinka ylpeä olen! Haastava yrtti rehottaa, vaikka minä onnistun tappamaan oikeastaan minkä tahansa kukan, muovisenkin...
Tänään alkaa herkkulakko. Se kylläkin jää tauolle perjantai-iltana, Göteborgissa. Matkallahan saa herkutella? Pitäisikö minun taas kirjata ylös syömiset, että olisi vaikeampaa laittaa sitä sokerimoskaa suuhun? Se on vaan niin hyvää...


2 kommenttia:

  1. Kyllä valkoiset verhot on kesäisen näköiset! Ja muutenkin teillä näyttää ihanan raikkaalta :) Mä oon tukiherkkulakossa täällä! Aattelin vielä alkuviikon miltei paastota, loppuviikko on pakko tankata sitä maratonia varten... kuinkahan ähky olo sitten onkaan lauantaina kun pitäis (hope so!) juosta?! Sinne oikein kivaa Göteborgin reissua!!

    VastaaPoista
  2. Marja:

    kiitos :) aika "tylsä" sisustus meillä, siis värien puolesta, valkoista paljon ja sitten beigeä. mutta toimii, kotona on rauhallinen olo..

    mä en ikinä muista, milloin tuo hiilaritankkaus tulisi aloittaa, lopetus oli muistaakseni päivää aikasemmin, just kuuntelin, kun tähän iron man -kisaan yksi valmistautui :) tsemppiä sinullekin lakkoiluun ja paastoiluun, muistahan juoda ja paljon!

    Juoksuiloa paljon! Ja hurjasti kannustuksia täältä!

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥