tiistai 25. toukokuuta 2010

Viikko 20 ruokapäiväkirja

Ajattelin kokeilla, miltä näyttää viikon syömiset. Ideana oli se, että ei tule syötyä kaikkea kamalaa ja epäterveellistä, koska miettii aina kahteen kertaan joutuvansa sen kirjoittamaan myös ylös.. Eipä toiminut. Toisaalta herätti, että mitä kaikkea sitä tuleekaan syötyä ja kuinka epäterveellisin väliajoin.
Jostain syystä, vaikka kuinka yritän vaihtaa fonttikokoa, ainakin tässä kirjoitustilassa teksti suurenee loppua kohden kamalan näköiseksi. Pahoitteluni!

MAANANTAI

Aamu: kuppi kahvia (nautitaan mustana ja vahvana)

Lounas: annos elovena-hetki 4-viljan puuroa raejuuston kera (kokeilin tätä ekaa kertaa ja voi video, että oli hyvää!), yksi banaani, yksi appelsiini, lasi funlight mehua.

Pitkin päivää: KAHVIA


Välipala: Valion laktoositon&rasvaton aurinkohedelmät jugu

Illallinen: broiskufiestasalaattia ja sämpylää, tirppanan pizzan reunat, light colaa.

Iltapala: pala leipäjuustoa ja kaksi palaa ruis100 leipää

TIISTAI

Lounas: kuppi kahvia ja kaksi palaa ruis100 leipää järjettömällä kasalla juustoa

Välipala: rusinamuffinssi

Pitkin päivää: Kahvia ja light limua

Illallinen: paistettu broilerin rintafilee ja salaattia, yksi pala ruis100 leipää ja light limua

Iltapala: yksi rusinamuffinssi ja jätskiannos (on luvallisempaa syödä yksi jätskiannos, kuin luetella erikseen, että jätskiä, pari palaa suklaata, keksiä...)


KESKIVIIKKO

Aamu: kahvia, ämpärillinen ja mahdollisimman mustana ja vahvana, mieluiten niin että lusikka pysyy pystyssä pitämättä


Lounas: Elovena-hetki puuro (omena-kaneli) ja raejuustoa, yksi appelsiini, yksi banaani ja light mehua

Illallinen: Broiskun filettä paistettuna ja salaattia, yksi ruis100 leipä ja 6-8 rusinamuffinssia (öh..) ja irtokarkkia (öh..) vichyä

Iltapala: ämpärillinen viinirypäleitä, ananasta ja mansikkaa ja loput irtokarkit

TORSTAI

Aamu: kuppi kahvia ja yksi ruis100 leipä

Treenin jälkeen: pro-fx palautusjuoma

Lounas: kaksi palaa ruis100 leipää

Illallinen:
perunamuusia, kaksi kalapalaa, porkkana-ananasraastetta, jätskiä

Iltapala: pala leipäjuustoa, rypäleitä ja purkki ananasta. Yksi mäkkärin juustohampurilainen ja kaksi jotain chili-mozzarellatikkua samasta firmasta. Vähän myös suklaata tasapainottamaan.

PERJANTAI

Iltapäivällä: tomaatti-vuohenjuusto kolmioleipä ja pullollinen pepsi maxia.

Illalla: kaikenmoista moskaa runsaasti huuhdeltuna alas runsaalla alkoholilla

: Salaatti ja patonkia

LAUANTAI

Koko päivän: painokelvotonta ruokaa, sekä tajuton määrä erilaisia alkoholijuomia

SUNNUNTAI

Aamu: ruisleipä, kahvia ja karkkia & sipsiä runsaasti

Lounas: ABC:n kanaburgeriateria

Päivällinen: McFeast junior ja ranskalaisia




2 kommenttia:

  1. Hehe, no toi viikonloppu oli vapaa-aikaa, saa kai sillon herkutellakin? Muutenhan toi näyttää paremmalta, kun mitä multa tulisi, jos uskaltaisin kirjottaa ylös (nimimerkillä liian vähän oikeaa ruokaa - paljon suklaata ja vaaleaa leipää).

    Omituisia ongelmia bloggerin kanssa, en kyl osaa auttaa kun oma blogi eri paikassa. Toivottavasti ratkeaa.

    VastaaPoista
  2. annukka: julkaisuongelman sain onneksi vinkin avulla ratkaistua, ulkoasua ei vaan näköjään tämä muuta, vaikka päällä seisoisi.. :)

    kokeilepa kirjata viikon ajalta, ei tarvitse julkaista, mutta pistää ajattelemaan kyllä omalta osalta.
    ..huomaako muuten, että en voi syödä ruisleipää ja se on ruokavaliossani kiellettyjen listalla ;) noh.. itsepähän kärsin.

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥