keskiviikko 19. toukokuuta 2010

X-files

Olipa kerran 3h + keittiö, nykyisemmin avokeittiö. Tätä laajaa kartanoa asutti neljä henkilöä, isikarhu, äitikarhu ja kaksi pirun kiukkuista pikkukarhua. Jokaiselle oli jaettu omaa tilaa, mutta ei tarpeeksi.
Eräänä yönä heräsin siihen, että lapsosten ovi rämähti auki. Siis ei mitenkään hienovaraisesti, vaan kahva täräytettiin alas ja annettiin pamahtaa ylös, tiedätte varmaan..? Ovi aukesi hieman. Jännittyneenä jäin odottamaan, kumpi ipana sieltä kurkistaa. Ihan hiirenhiljaista! Nousin katsomaan (tätä ei ikinä pidä tehdä kauhuelokuvissa) ja kaikki oli ennallaan. Lapset molemmat syvässä unessa sängyissään. Kuka avasi oven?

Kului aikaa..


Yöllä jälleen, tapahtumapaikka makuuhuone. Nukun lähempänä ovea, koska jostain syystä minulle on määrätty yöllä sängystä pomppiminen. Mieheni nukkuu ikkunan puolella, minun oikeallani. Heräsin yhtäkkiä, kun joku selkeästi työnsi kätensä (tms) tyynyni alle! Ja vasemmalta, eli reunan puolelta. Pääni nousi tyynyllä samaan tahtiin, kun tyynyni alla vierailtiin. Kuka tämä oli?

Kului aikaa..


Makuuhuone. Yö. Lapset nukkumassa viereisessä huoneessa ovi kiinni. Olen vallannut sängyn itselleni, ovi suljettuna, koska en pidä valosta nukkuessani. Rakas siippani olohuoneessa räiskispam-pelin kanssa, kuulokkeet korvillaan. Herään, kun joku hyvin kovaäänisesti kuiskaa korvaani nimeni! Mutta kuka?

6 kommenttia:

  1. hui kamala. Eikö sua karmi ollenkaan tollaset jutut? Mä yritän selittää kaiken tieteellä, koska a) olen vain vähän sellainen tyyppi ja b) koska muuten mua alkaisi pelottamaan =)

    VastaaPoista
  2. annukka: joo, minäkin olen yrittänyt miettiä pääni puhki ja aina tietysti silloin, kun itse tapahtuma on päällä, niin karmii ja lujaa! mutta aamulla valo vie kaiken jännän pois..

    VastaaPoista
  3. no hyi hemmetti. Mä en kyllä kestä tommosia juttuja alkuunkaan. Kuolisin varmaan pelosta.

    VastaaPoista
  4. mine ja lattenainen: no arvatkaas vaan, kun katselin sitä paranormal activity -lefaa, tuli kotisa olo...

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥