perjantai 30. heinäkuuta 2010

Weird-O

Tässäpä muutama omituisuus minusta:
- Ketsuppia voi syödä ihan kaiken kanssa! Kyllä, kalan kanssa se on hyvää, keittoon sekoitettuna, kananmunan kanssa... Sen sijaan sitä EI voi laittaa pizzaan.
- Peilaan itseäni kaikista kiiltävistä pinnoista. Joskus joku on saattanut nähdä minut peilaamassa vaikkapa lusikasta.
- En ole koskaan juonut tequilaa. Enkä juo. En uskalla.

- Olen kameleontti. Yhtenä päivänä pukeudun hyvinkin sporttisesti, toisena päivänä olen toimistolookissa. Minulla ei siis varsinaisesti ole mitään tyylisuuntaa. Paitsi tylsä.

- Mutta tykkään tylsästä. Ehkä siksi en mene koskaan uusien virtausten mukana, osta uusimpia villityksiä tai muutoinkaan tykkää muutoksista. Minulla menee tosi kauan hyväksyä uudet asiat.


- Aloitan joka päivä jonkinlaisen lakon tai kauden. Ne kestävät usein noin 5 tuntia, kunnes olematon itsehillintäni antaa periksi. Paitsi nettishoppailulakko, se on hyvä.

- Mainokset, musiikki, sanoitukset, kirjoitukset saavat minut helposti vollottamaan. Olen itkenyt myös joskus salattuja elämiä katsoessani.

*Välillä täytyy olla vähän hassu*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta viestistä ♥