sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Proudly presents...



Tässä se nyt on!
Ihana uusi kaapisto <3 Ikeasta Viimeistelyä vailla vielä, mutta täysillä käytössä. Hyvää joulua meille! Arvatkaa vaan, haluanko mä enää muuttaa täältä mihinkään :) Listat/reunat puuttuu vielä ja johtojen viimeistely.


Reunoilla on molemmin puolin 100cm leveät riippuvien vaatteiden kaapit.
Toinen Murun, toinen minun.
Vaatetangot kahdessa rivissä, niiden alla hyllyä ja laatikostoa.
Oma myös korujen yms säilytykseen.

Keskellä kaapistoa 50 cm leveä kaappi ulosvedettävine laatikoineen ja muutama hylly siinäkin.
Vaatteet on vaan hutastu kaappiin,
äkkiä pois lojumasta lattialta.
Eipä sillä, en minä kyllä niitä heti silitäkään.
Vasta tarpeen mukaan.
Meinasin kirjoittaa, että kuka niitä muka siellä katselee ja samassa muistin, että juurihan bloggaan tästä...


Tykkään kovasti
Rakastan <3 Ja jatkokäyttöä joulukorttikuvia varten ostetulle taljalle,
mielettömän pehmeä jalkojen alla!
Enää jos tuolle parketille voisi tehdä jotain...

3 kommenttia:

  1. Tosi makeen näköinen kaapisto!! Hieno!

    Ja lampaantalja näyttää kivalta sisälläkin. Meillä se lojuu pulkan lämmikkeenä, ei pyllyä palele. Ja eväitäkin on kiva syödä kun istuu pehmeän taljan päälle hiihto/luisteluretkillä.

    Tuon lankoja vaikka lukoon joku kerta, jos ei sulla ole hoppu niiden kanssa? Harmaa niistä ei mikään ole, kurkkaapa tarkoititko sitä mustaa vai ylimmän kuvan keskisinistä? Ja mitään et saa ostaa, mä oon ilonen jos pääsen eroon. Nimimerkillä loput lähtee tarhoihin jos vaan kelpuuttavat askarteluihin.

    VastaaPoista
  2. annukka:

    kiitos!onhan tuo aika pieni tuohon lattialle, mutta ah, niin pehmoinen ♥
    Pitäisikin hommata toinen ulkokäyttöön..

    varmaankin tarkoitin sitä keskisinistä, mutta mustaa en tainnut vielä huomatakaan! voi että, mä voin ottaa ne kaikki :D ei vaan.. ylimmässä kuvassa se mun "harmaa" oli.
    ota vaan mukaan, vissiin vielä ens su ei ole lukoa, mutta ma olisi se tv-ottelu. oletteko tulossa?

    VastaaPoista
  3. ihana kaapisto! Ja lattia, se on järkyttävä! nimimerkillä-meillä samanlainen :D

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥