keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Pieniä iloja ♥


Täällä paistaa aurinko! Paistaako siellä?
Nautin kyllä auringonpaisteesta täysin rinnoin, ihanaa!
Nopsterinkin kuumetauti on selätetty, jotenkin vaan elämä taas hymyilee.
Paljon suunnitelmia on auki, kunhan saisi niihin helpot vastaukset..
Onko niitä?
*
Hanna muisti minua kauniilla tunnustuksilla, kiitos ♥
Tuli hyvä mieli :)
*
Tunnustukseen liittyy, että minun tulee kertoa seitsemän paljastusta itsestäni, sekä jakaa tämä eteenpäin 15 blogille ja kertoa heille tästä.
*
*
Lisäksi jokainen lukijani, jolla on blogi voi napata tämän itselleen ♥
*
Sitten ne paljastukset:
*
1. Olen hyvin esteettinen ja visuaalinen ihminen ja viihdyn siistissä ympäristössä.
En esim. kotona voi alkaa normihommiin, ennenkuin vaikkapa tiskipöytä on siivottu :)
2. En vieläkään tiedä mikä minusta tulee isona.
3.Olen mainosten uhri ja suositusten vietävissä
4. Suosin luomua ja kotimaista
5. Nautin kaupassa käymisestä, ihan siis ruokakaupassa shoppailusta
6. Innostun helposti uusista asioista ja hetken kuluttua mietin, mihin sitä on taas itsensä tunkenut..
7. Olen myös hyvin tunteellinen ihminen. Elokuvat ja kirjat saavat minut iloiseksi, ahdistuneeksi, surulliseksi. Eläydyn niihin niin.
*
Ei mitään kohupaljastuksia :)
*
Sitten muuta:
Siirsin nyt ainakin hetkellisesti kommentoinnin pois anonyymeiltä, sekä lisäsin sanavahvistuksen. Olen saanut ikäviä kommentteja, jossa minua väitetään mm. mafia tukijaksi, koska ostan feikkitavaraa.
FYI
Kaikki ostamani merkkituotteet ovat aitoa.
Ihme, että esim kallis takki ei aiheuta tällaista kohua..
Esim outleteistä löytyy tuotteita, jotka ovat vaikkapa protoja, eivätkä koskaan tule varsinaisesti tuotantoon. Näissä tuotteissa on joskus tiettyjä eroja massatuotantoon.
*
Aurinkoista päivää!!!

3 kommenttia:

  1. Voi kiitos kaunis! :)
    Ruokakaupassa käynti on minustakin suurta hupia, siellä voisi kuluttaa aikaa vaikka millä mitalla! Samaistun myös ykköskohtaan; minä en esim. pysty ollenkaan rentoutumaan ja vaihtamaan vapaalle, ellei ympäristö ole siisti :)

    VastaaPoista
  2. kaunis kiitos:)!!
    blogi on elänyt hiljaiseloa ihan järkyn kiireen takia, tämä tuli enemmän kuin oikeaan saumaan:)!!

    VastaaPoista
  3. Lämmin kiitos tunnustuksesta. Erityisesti kolmeen viimeiseen kohtaan samastun täysin. Myös ykköskohdan tunnistan itsessäni, mutta oma ongelmani on se, että mulla ei meinaa mikään pysyä kauaa siistinä ja toimeen on välillä vaikea tarttua. Tänään tosin saatiin yhdessä Mietteen kanssa(!) ihan mukavasti siivoiltua yläkertaa.

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥