tiistai 15. helmikuuta 2011

Miinus viisi minuuttia

Tiedättekö sen hiustyypin, joka on käkkärällä kun säätiedotuksessa edes mainitaan kostean ilman mahdollisuudesta?
Sen, joka pakkasella leijuu?
Se, johon on pakko laittaa mömmöjä ja sitten föönata ja suoristaa tai kihartaa?
Käsitellä paljon, että pysyy ruodussa!
Se on minun hiukseni.
Onhan siinä omat puolensa, mutta joskus olen toivonut tämän sijaan paksua piikkisuoraa tukkaa. Sellaista silkin sileää, ihanuutta.
Taas yhden shampoon ja hoitoaineen loppuukulutettua ajattelin kokeilla seuraavaa.
Ja koska lämpökäsittelysuojakin oli lopussa päädyin yhdistelmään.
Huippua!
Ei enää ylimääräisiä suihkimuksia, vaan suoraan pesun jälkee aineet ovat jo hiuksissa.
Dove tuoksuu hyvälle (ei enää se perus saippuan tuoksu), hoitaa käsiteltyjä ja rasittuneita hiuksia ja tosiaan helpottaa arkea ihan pikkuisen.
Lisäksi tuntuu, että hiukseni pysyvät pidempään puhtaina tämän ansiosta.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, ainakin minulla toimii!
Mikä on sinun hiustesi pelastus?
Lemppari shampoo ja hoitoaine?
Onko joku lämpösuoja ylitse muiden?
Pistähän vinkit jakoon :)
ps. lisäsin huutikseen taas vaatetta, sekä yhden ihanan vaatepaketin.
sivun yläkulmassa, oikeassa löytyy linkki, mitä klikkaamalla pääset kurkkimaan.


7 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä! Eilen juuri mietin hoitoaineeni alkaessa vedellä viimeisiään, että mitäs seuraavaksi kokeilisin - vaihtelu nimittäin virkistää, en jaksa kauan samaa tuoksua... :D Dove on varmasti kukkaroystävällinenkin, mutta toivottavasti ei sisällä silikoneja (hiuspohjani ei tykkää niistä) ihan kamalasti!

    VastaaPoista
  2. Soccermom:

    Enpä tajunnut katsoa sisältöä tarkemmin, eli kannattaa kurkkia luettelo vielä kaupassa.

    VastaaPoista
  3. Aivan vaikuttaisi munkin tukan tuotteita. Pakko kokeilla! Tällä hetkellä mulla on käytössä Tigin Bed Head Control Freak shampoo ja hoitoaine, ihan ok ovat ja hiukset säilyy suht ruodussa näiden avulla. Hieman pettynyt olin, kun kovasti ovat kehuttuja mutta ei kai mun tukkaan nuokaan 100% tepsi. Täällä toinen suorasta tukasta haaveilija :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on vielä prosessi tummasta vaaleaan käynnissä joten hopeashampoota kuluu:) Kiva kuulla että dove ei ole enää pelkästään sitä "saippua-dovea". Sitä voisi vaikka ensi kerralla kaupassa vilkaista dovehyllyä vähän tarkemmalla silmällä.

    VastaaPoista
  5. Ehdottomasti paras shampoo, joka minulla on ikinä ollut on Redkenin Real Control. Joskin on sillä kyllä hieman hintaakin (vaikka olen kampaamotuotteitta käyttänytkin koko pienen ikäni, niin yleensä kuitenkin niitä 10-15e). Se on ainoa shampoo, josta olen todella huomannut eron, sillä jo pelkkä shampoo selvittää ja silottaa tukkaa ja tuntuu jo huuhdellessa pehmeältä. Useimmat shampoot jättävät niin hirveäksi takkukasaksi, että hoitoainetta saa pitää kauemmin kuin olisi tarpeen. Käytän kyllä silti saman sarjan hoitoainetta, mutta ilmankin varmaan pärjäisi.

    VastaaPoista
  6. Tykkään dovesta myös, tosin ihan siitä perusversiosta ilman mitään lisiä. Mutta mä olenkin tätä en-vaivaudu-tekemään-mitään-ulkonäköni-hyväksi -tyyppiä ;)

    Turkoosin korun voisin kyllä myydä, se ei ole vielä ehtinyt mulle käyttöön. Haluatko tuollaisen tosi tosi pitkän (pieni säätövara siinä on) vai muokkaanko pituutta sulle sopivaksi? Muutaman euron joudun materiaalikuluista pyytämään, jos et pistä pahaksesi.
    En tiedä tullaanko su luistelemaan, synttärikutsut on siinä päällä (jos me ylipäänsä onnistutaan pysymään terveinä puoli viikkoa), joten voin pistää vaikka postiin.

    VastaaPoista
  7. Turkoosi:

    Siis tarkennus vielä, että välitettavasti tämä tuote ei tee minun hiuksistani niitä täydellisiä, mutta on mahtava apu siinä, koska säästän aikaa kun ei tarvitse suihkutella jätettävää hoitoainetta ja lämpösuojaa vielä erikseen :)

    Lotta:

    Olen miettinyt, että kokeilisin jossain välissä niitä Paul Mitchelin tuotteita, kun on kehuttu paljon. Usein meilläkin löytyy kampaamotuotteita hyllystä, mutta välistä täytyy kokeilla tätä edullisempaakin, jos vaikka löytyisi yhtä hyvä! Tigi on huippua, mutta liian vahva hiuspohjalleni.

    Annukka:

    Ehdottomasti maksan sinulle siitä! Voin vaikka itsekin muokata pituutta. ajattelin sellaista säätösolmua, tiedätkö? Että voi kokoajan säätää halutessaan, niinkuin niissä nimikorujen mustissa naruissa oli joskus 15 vuotta sitten :D
    Me mennään su treeneihin ja vielä jonnekin sen jälkeen, sillä meillä on su ENSIESITTELY! iik!

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥