perjantai 18. helmikuuta 2011

Seek wisdom. Believe. Sow love.




 VIHDOIN!
Voin kertoa, että tätä olen odottanut ihan pikkuisen.
Oma humanity

Tilattu täältä.
Voin suositella nyt ensimmäisen tilauksen Campadreen tehtyäni sitä lämpimästi. Jännittää aina hieman ulkomaiset yritykset, joissa maksan luottokortilla. Tällä kertaa homma toimi!
Voit maksaa halutessasi myös laskulla.

Haluan toivottaa sinulle myös ihanaa viikonloppua!
Muista ainakin kerran nostaa jalat ylös ja uppoutua lempipuuhaasi, olet sen ansainnut!

4 kommenttia:

  1. Ihana ♥

    Mä tilasin isännälle synttärilahjaksi Sas:in kellon tuolta Campadresta viime kesänä. Valehtelematta odottelin sitä kaksi kuukautta! Vihdoin ja viimein sen sitten sain. Synttärit oli jos tosin menneet... Lasku maksettiin (en uskaltanut ottaa kuin laskulla, niin eikä mulla kyllä ollut silloin vielä visaakaan...) ja kuten arvata saattaa laskuakin karhuttiin maksun jälkeen... Onneksi suomalainen asiakaspalvelu oli laskuasian hoidossa hyvin palvelualtista. Mutta ei ollu hirveen positiiviset kokemukset...

    VastaaPoista
  2. Essiina:

    Kiitos! Nyt kyllä hieman harmittaa, etten tilannut sitä konjakin väristä myös :/
    Harmi, että sinulla on huonot kokemukset.

    Tosiaan viestissä erikseen ilmoitettiin, että postitukset aloitetaan viikolla 7 ja eilen tämä oli minulla jo.

    VastaaPoista
  3. Mulla on tuo ruskeana (konjakki?) ja tykkään myös ihan hulluna! Käy niin monenlaisen vaatteen kanssa.

    VastaaPoista
  4. Heeei mulla on tää valkoisena myös ja on kyllä ihana (kesällä päivettyneellä iholla valkoinen pääsee oikeuksiinsa)..Tumman ruskeana himoitsen tätä myös <3

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥