tiistai 12. huhtikuuta 2011

Last but not least

Löysinhän minä jotain pientä itsellenikin.
Oikeastaan Muru löysi.
Soitti minulle töihin:
"olen menossa siihen lähistölle, laita listaa, mitä haluat"
kuului puhelimesta.
(ajattelin, että voi reppana, etpä tiennyt, mitä lupasit..)

Gantin pyyhkeet odottavat nyt pesua ja käyttöön pääsemistä.
Onko teillä kokemuksia laadusta?
Itse tykkään hurjasti Luhdan Aalto pyyhkeistä,
muotokielestä ja imutehosta.
Niin ja pehmeydestä.
Mikään ei ole niin inhaa, kuin pyyhe, joka ei kuivaa,
Paitsi märät sukat!
Yök!

Aussien 3 min miracle lähti ihan kokeilumielessä mukaan.
Sarjasta minulla on aikasemmin ollut ja on edelleen välillä käytössä hiuksiin jätettävä hoitosuihke.
Kiva perustuote.
Tätä on niin moni kehunut, että pakkohan se on testata.
Ensimmäisellä käyttökerralla en saanut ainakaan mitään tajunnanräjäyttävää kokemusta,
tuntui aikalailla tavalliselle hoitavalle hoitoaineelle..
Ei huono, ei erikoinen.
Onko sinulla kokemuksia?
Entäpä ne take the heat tuotteet?

Vedenkestävän meikin poistoaine suorastaan vaati päästä keltaiseen kassiini.
Miksi?
Tämä on yksinkertaisesti paras poistamaan kaiken.

3 kommenttia:

  1. Meillä on Gantin pyyhkeitä ja olen ollut tyytyväinen :)

    VastaaPoista
  2. Me saatiin joululahjaksi Gantin pyyhkeitä ja ne on mun mielestä tosi hyviä, parempia kuin Aallot, joista tykkään kovasti myös :)

    VastaaPoista
  3. diamond girl ja Lare:

    kiva, että olette olleet tyytyväisiä :) miten outoa onkaan arastella pyyhkeiden ostamista :D

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥