torstai 2. helmikuuta 2012

Yritän edes..

Syksyn mittaan olen saanut erinäisiä tunnustuksia blogistaniassa, kiitos <3

Lotta,  Sanna, Hanna, anana ja  Mamma outolintu   ovat jättäneet pallon minulle, mutta olen tosi huono vastaamaan näihin..

Koska kaikkiin näihin liittyy erilaisia paljastuksia, kokeilen nyt kertoa itsestäni jonkinlaisen tarinan.
-Meillä on kuivausrumpu, tai oikeammin kuivaava pesukone. En vaan pidä sen vaatteisiin tuottamasta odourista, joten en käytä sitä. Oikeastaan koskaan. Noh, kaksi kertaa vuodessa.. Mutta kuivausrumpu pitää olla.

-Olen luonteeltani malttamaton. Kaksijakoinen. Jos saan päähäni jonkun idean, oli se sitten matka, sisustus, vaate jne.. se on saatava heti. Sen sijaan jos joku ehdottaa minulle jotain, mietin sitä hyvinkin pitkään. Muru on ottanut tämän salaiseksi aseekseen. Oletteko nähneet elokuvan inception? Hän usein kertoo minulle jonkun suunnitelman tai idean ja odottaa, kunnes ilmoitan saaneeni (kuulemma) saman idean ja sitten toimitaan.

-Vaikka itse toivon asioiden tapahtuvan nopeasti ja olen hyvinkin malttamaton, yritän opettaa lapsilleni, että kaikkea ei voi saada heti. Tekopyhää..

-Se tunne, kun astut kuiva sukka jalassasi lätäkköön kotona. Lumesta sulaneeseen tai suihkusta tulleeseen.. Se tunne on maailman jäätävin! Hyvänä kakkosena tulee murut tai hiekka lattialla. Yleensä imuri laulaakin usein, mutta oikeastaan aina täytyy olla sukat jalassa. Huh!

-Rakastan lukemista ja rauhallista musiikkia. Voin viettää tuntikausia, koko päivän, kirjan ääressä kuunnellen höpömusiikkia. Sen sijaan esimerkiksi tarpeeksi heavy musiikki esimerkiksi autossa saa minut ajamaan ylinopeutta ja käyttäytymään huonosti liikenteessä.

-Haaveilen isosta talosta. Kivitalo, puutalo, romanttinen talo, ei sen väliä.. Kohde muuttuu lähes yhtä usein, kuin aurinko nousee. Pääasia, että talo olisi just eikä melkein meille suunniteltu.

-Aloitan tosi usein jonkinlaisen elämänmuutoksen. Parempi ihminen, parempi ruokavalio, parempi äiti, parempi liikkumaan.. Yhtä usein, kuin tämä on aloitettu, se myös loppuu.

Koska olen näiden tunnustuksien kanssa tosi huono ja jälkijunassa en laita näitä eteenpäin kenellekään nimetylle. Syystä että kaikki muut todennäköisesti ovat tehneet näitä.. Mutta jos et ole tehnyt, toivoisin että otat tämän mukaasi ja tulet kertomaan minulle, että vastasit haasteeseen. Tykkään kyllä lukea muiden vastaavia :)

Kuvat: weheartit

3 kommenttia:

  1. olipas tämä piristävä! luin murulle näitä ääneen, tunnisti kuulemma minua monesta kohdasta :)

    VastaaPoista
  2. Minna:

    Hauska kuulla etten ole yksin omituisuuksieni kanssa :)

    VastaaPoista
  3. Ohhhoo toi viimeinen kuva on niin söpö. Tekee mieli vaan syödä koko tietokoneen näyttö.

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥