torstai 15. maaliskuuta 2012

Hoitolaukku

Hoitolaukkupohdinnoissani päädyin viimein ajattomaan klassikkoon. Laukkuun, jota voin käyttää myös vauva-ajan jälkeen. Samaiseen, joka on ollut hankintalistalla jo vuosia ja johon sain uppoamaan stockan alekupongin. Oikeastaan siis säästin.
Näitä marimekon laukkuja näkee vielä vuosikymmeninkien jälkeen käytettyinä myynnissä ja hyväkuntoisinakin. Totean siis tehneeni sijoituksen.


Säädettävän olkahihnansa ansiosta laukun saa kätevästi keikkumaan vaunujen aisaan ja siitä taas olalle.
Taskuihin saa kätevästi vaipat ja puhdistuspyyhkeet. Tilaa on myös vaihtovaatteille, sekä äidin omille tavaroille.

Uloslähtökiireessä on helppoa napata vain yksi kassi mukaan. Varsinkin jos se on valmiiksi pakattu.

Löytyykö marimekon olkalaukku sinultakin vai onko joku parempi vaihtoehto?

6 kommenttia:

  1. Minulla myös sama laukku hoitolaukkuna, ruskeana tosin. Varsinainen tilaihme! Mukaan mahtuu helposti vaipat, vaipanvaihtoaluset, kosteuspyyhkeet, välipalat, vaihtovaatteet ja lisäksi jopa fleecepussin olen tuonne survonut ulos lähtiessä! Ja etutaskuun sopii kätevästi oma lompakko, puhelin, avaimet sun muut pikkutavarat. Hyvän ostoksen olet tehnyt :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on samanlainen musta ;) Siihen saa kätevästi kaiken tarpeellisen mahtumaan, aivan ehdoton hoitolaukku!

    VastaaPoista
  3. Mulla on sama, tosin hennon vaaleanpunaisena ja juurikin mietin että taidan ottaa sen yhdistettyyn hoito- ja käsilaukku käyttöön vauvan synnyttyä. :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on tuo ruskeana kankaisena ja kamelin värisenä nahkaisena. Niitä ajattelin hoitolaukkuina käyttää kunhan vauva syntyy.
    Terkuin Kärsimätön odottaja RV 39+3

    VastaaPoista
  5. mulla on samainen laukku. sain sen lukiossa äidiltäni, ja käytin kai vuoden ja sitten se jotenkin unohtui. Esikoisen kanssa käytin hoitolaukkuna, koska meidän rattaissa oli samaa vihreää. Kahden lapsen kamat ei mahtuneet, joten oli taas vähän jäähyllä.
    Nyt kolmosen rattaat on ihanat vihreä-vaaleanpunaiset ja se samainen vihreä kassi on taas kaivettu käyttöön.
    On kyllä rahansa arvoinen, paitsi vähän haalistunut :D

    VastaaPoista
  6. Minulla on sama laukku ollut koululaukkuna ja nykyään koiran hoitolaukkuna :)

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥