tiistai 3. heinäkuuta 2012

Magneettikenttä.

Onko teistä kukaan koittanut magneettikoruja?

Minä olen ja tilasin omani samantien!

Kokeilin rannekorua, jossa on suhteellisen vahvat magneetit ja tunne oli tosi jännä: vähän samanlainen, kuin veri alkaa kiertämään puutumisen jälkeen. Pistelevä, mutta ei inhottava lainkaan.


Näistä on moni saanut kipuihin ja migreeneihin apuja, joten saamaan syssyyn tilasin vielä äidilleni migreeniä helpottamaan.

Itselleni valitsin nappikorvikset, simppelit, joita pystyy pitämään lähes aina.

Seuraavaksi olen jo katsellut sormuksia..

Me muuten lähdettiin sunnuntaiaamuna ihan ykskaks reissuun Tampereelle ja tultiin vasta tänään. Carpe Diem!

11 kommenttia:

  1. Taytyypa tutustua tuotteeseen. Migreenikipuihin olisi kiva saada apua ilman laakkeita. Tosi sievat nuo korvikset!

    VastaaPoista
  2. Olen kuullut noista koruista mutta en vaan ole uskaltanut kokeilla, pitäiskö kokeilla, laitahan sitten kokemuksia.

    VastaaPoista
  3. Mama D:

    Kiitos :)
    Tutustu ihmeessä! Ystäväni, joka kärsii myös pahoista migreeneistä käyttää töissä magneettisia pohjallisia kengissä.

    VastaaPoista
  4. Hanna:

    Nämä napit ovat olleet nyt viikonpäivät korvissa, ja noh.. onhan ne nätit :)

    En siis tunne mitään erikoista, mutta näissä onkin tosi pienet gaussit.

    VastaaPoista
  5. Wohoo, magneettipohjalliset olisi kova sana mun hermokipuihin! Mistä niitä saa?

    VastaaPoista
  6. jarna:

    laitan sinulle sähköpostilla ystäväni (myyjän) yhteystiedot, jotta voit halutessasi tilata häneltä.

    tosiaan toinen ystäväni, jolla ne pohjalliset on, seisoo päivät jaloillaan ja jopa jalkojen väsymyksessä, sen puutteessa huomaa eron.

    VastaaPoista
  7. Olipa hyvä vinkki, minulle aivan uusi tuttavuus. Mietinkin että mistä kannattaisi aloittaa? Pohjallisista varmaan, liikun ja seison työssäni paljon.
    Hyvältä kuullostaa tartutaan hetkeen :)

    VastaaPoista
  8. Marie Elisabeth's rum:

    Pohjalliset voisivat olla hyvät kyllä! Työpäivä kun on usein sen 8h, siinä ehtii saada hyviä tuloksia.

    Rannekorutkin on kivoja, mutta pitäisi olla niin yksinkertainen, että sopii sitten kaiken kanssa ja työ, missä saa pitää korujakin.

    Noita on myös "tehosydän", jonka pystyy kiinnittämään vaikkapa kauluksen sisälle tai pieniä nappeja, jotka saa alushousujen reunaan.

    Ne auttaa pms-oireisiin.

    VastaaPoista
  9. Pohjallisista olisin minäkin kiinnostunut:)voisiko tänne blogiin laittaa enemmänkin juttua niistä?

    VastaaPoista
  10. Hei ystäväin! Se rannekoru toimii mulla, koska ei voi perustua "uskomuksiin". Migreeniä ei ole ollut 3 viikkoon! Tiedä sitten mistä johtuu - hyvältä tuntuu. Tuo tehojuttu mun on kyllä saatava ja kauniit on sun korvikset. Kommenttiasi odotellessa :) -m-

    VastaaPoista
  11. Hanna:

    mä yritän perehtyä enemmänkin asiaan, pitää haastatella paria ystävää :)

    -m-:

    mahtavaa, että on apua! kiitos :)

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥