perjantai 17. elokuuta 2012

Jump in, jump out.


Edellisessä postauksessa hehkutin me&i uutta mallistoa, josta mm. tämä siilijumpsuit lähti Pienimmälle tilaukseen. Olkoon vain poikavärinen, ei haittaa!

Mä olen yhtäkaikki hurahtanut noihin potkupukuihin.
Lapsilla, en aikuisilla. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, jos tulisi joku kiva vastaan..

Jumpsuitit on niin superhelppo pukea ja riisua. Body, jossa on noin neljäsataa erilaista kiinnitystapaa vai vetskarin veto? On se jälkimmäinen.

Löysin myös myllymuksujen valikoimista muutaman erilaisen mallin, siellä koot riittää jopa 170cm asti. Menis mullekin siis!

Hauskana yksityiskohtana on mm. erivärinen hupun vuori.
 Muutama meillä onkin jo. Tuttan omppukuvioinen, 56cm jonka vein nyt kirppikselle. Ihan periaatteesta, eihän kukaan 6kk ikäinen vauva hei käytä enää sitä kokoa, eihän?

Kaikki muutkin sen kokoiset vein, vaikka osa vielä mahtuisi..

Fb:n popin kirpparilta nappasin tuon valkoisen velourisen. Muru kutsuu sitä avaruuspuvuksi. Meidän pieni astronautti <3

Vinkatkaa lisää erilaisista! Villervallalla on ainakin kivoja. Oletteko käyttäneet esim. nelivuotiaalla?

ps. vielä ehtii osallistua sivupalkin kilpailuun ja voittaa kengät. hophop!

(sisältää mainoslinkin)


3 kommenttia:

  1. No ihan hyvinhän tuon voi tytölle pukea. Mä ainakin pukisin :) Turkoosi sopii molemmille. Huomasin, että olit laittanut viestiä että voisin tilata sun kautta, mutta enhän mä ollut huomannut :( No, mä luulen tietäväni jonkun tälläkin suunnalla joka noita esittelee, niin pitää ottaa yhteyttä. Kiitos kuitenkin tarjouksesta!

    Samaa mieltä jumpsuittien suhteen. Varsinkin nyt syksyn tullen ne houkuttelee kovasti ja ne on kyllä todella helppo pukea päälle!

    VastaaPoista
  2. Mä en tykkää jumpsuiteista yhtään.

    Mutta mun blogissa on sinulle tunnustus :)

    VastaaPoista
  3. Marika:

    Pääasia, että saa tilauksen laitettua :)

    jarna:

    Ja just löysin vielä my cinnamon girlin jumpsuitit tytöille :D

    Voi kiitos, täytyypä käydä kurkkaamassa!

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥