sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Treenaamisesta ja Instagram.

Koska treenauksestani on kyselty aina silloin tällöin, ajattelin kokeilla kerran viikossa laittaa teille vähän yhteenvetoa ja fiiliksiä, sekä pikkuhiljaa kertoa tästä enemmän.

Treenaan siis personal trainerin kanssa ja nyt on menossa neljäs kuukausi eli neljästoista viikko. Tähän on mahtunut jos jonkinlaista lajia ja kokemusta.

Tavoitteeni ei ole missään vaiheessa ollut laihduttaminen, sillä tästä on paha mitään laihduttaa. Sen sijaan lihasmassan saaminen, kehonmuokkaus, sekä kokonaisvaltainen hyvinvointi olivat listalla. Kiinteytyminen myös.

Aloitimme ihan ensin laittamalla ruokavalion kuntoon. Ongelmani oli se, että söin liian vähän ja huonoa ravintoa. Karkkia, limua, pullaa. No niitä syön edelleen, mutta paljon vähemmän ja limut ovat jääneet ihan kokonaan pois jo monta kuukautta sitten. Siitä olen kyllä tosi ylpeä, elin nimittäin light cokiksella..

Myös proteiinia piti saada tarpeeksi ja se oli yllättävän vaikeaa! Nyt kesällä olen taas vähän lipsunut, mutta eiköhän se taas tästä. Ainakin kuluneen viikon treenit näyttävät hyvältä.

Ohjelmassa oli viisi treeniä, joista olen nyt neljä suorittanut. Torstain valmennustapaaminen siirrettiin keskiviikolle, koska olimme grillaamassa ystävien luona.

Tiistaina tein saliohjelmaan kuuluvan rinta- ja hauistreenin, keskiviikkona olimme yhdessä juoksemassa intervalleja. Perjantaina oli salilla selän ja keskivartalon vuoro ja eilen illalla kävimme pyöräilemässä 40km.

Loin blogille myös Instagrammiin tilin ja minua voi seurata nimellä lapetitegram. Ajattelin nyt aluksi ainakin pitää sen puhtaasti pyörimässä tämän treenin puolella ja kuvata aina jotain sen kertaiseen liittyvää. Sunnuntaisin sitten kokoan teille viikon treenit ja instagram -kuvat, sekä fiilikset ja vastailen kysymyksiin, sekä teen mahdollisesti lisää postauksia esim. ohjelmista jne. Miltäs kuulostaa?

Aurinkoista sunnuntaita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta viestistä ♥