sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Treeniviikko 23.


Pidemmittä selittelyittä..

Maanantaina fillaroin lasten kanssa harrastuksiin ja kauppaan. Ei sinänsä mikään treeni itsessään, mutta mukava palauttelu edellisen päivän juoksusta :)

Tiistaina en päässyt aikataulujen vuoksi salille lainkaan, joten korvasin sen keskiviikkona. Selkä-keskivartalo-hauis treenillä. Tällä hetkellä vaihtoehdot ovat joko se, tai sitten rinta. Jalkoja en saa enää tehdä ennen puolimaratonia.

Keskiviikkona kirmasin menemään loistovauhtia. Juoksin todella lujaa ja yritän pikkuhiljaa kasvattaa vauhtikestävyyttä. Kovaa juokseminen tuntuu itseasiassa nykyisin itseisarvolta, vähintäänkin outoa vaan hölkytellä. Pyrin pitämään sykkeen noin 165.

Se siitä, loppuviikko on ollut taas (tällä kertaa ihan oikeasti) tappoaikatauluja. Huomenna heti salille taas :)


Kertokaahan muuten mistä haette inspistä liikkumiseen? Siis toki jo se järjettömän mahtava jälkifiilis, mutta miten sen hanurin saa liikkumaan?

Itse seuraan fb:ssä muutamia fitness-kanavia, sekä muita alan julkaisuja. Kuvat tekee myös todella paljon..

On muuten mahtavaa huomata niitä muutoksia ihan itsessäänkin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta viestistä ♥