keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Otoksia kuvauskeikoilta.

























Tässä taas näytille muutama pieni otos kuvauskeikoilta. Kaikki kuvat ovat asiakkaiden toiveiden mukaisesti otettuja ja muokattuja.

Kyllä mä sanon, että tämä kuvaushomma on vaan ihan parasta <3 On myös hauskaa ja jopa hämmentävää huomata, että olen saanut blogin kautta jo muutamia kuvauskeikkoja. Hassua tavata teitä siellä ruudun toisella puolella :) Sanoinkin yhdelle äidille, että pönötän ja odotan, kun en tiedä minkänäköinen ihminen tulee tapaamiseen, mutta te tiedätte mut. Hih..

Eli terkkuja vaan, ihan tavallinen ihminen olen :)






4 kommenttia:

  1. Voi, ihania kuvia! Varsinkin nuo pikkuisimmat mallit aina ihastuttaa. <3
    Mulla on kans toteutumassa pieni haave tehdä lapsikuvauksia ja ensimmäinen vauva on jo merkattu kalenteriin. Mä oon välillä niin innoissani, että ihan mahasta ottaa! :DD

    VastaaPoista
  2. anana:

    kiitos <3
    sä olet niin taitava kuvaaja, että arvostan mielipidettäsi paljon :)

    Pieni lintu:

    Kiitos sinullekin!! Voit lukea ylemmän kommentin myös itsellesi osoitettuna :)

    Satu:

    Kiitos! Onnea hurjasti!!! Se tunne kun tulee supereista kuvauksista kotiin <3

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥