maanantai 28. lokakuuta 2013

Treeniviikko 30.


Aluksi ihan aiheen vierestä.. Kiitos tuhannesti tuestanne, ihan jokaiselle! Muistakaa, että kyse ei ole kuitenkaan vain minusta tai blogeista, vaan nettikiusaamisesta yleensä. Kitketään se pois :)

Onneksi saan katkaistua tämän parin päivän radiohiljaisuuden tällaisella "pakollisella" postauksella :) Ette arvaakaan, kuinka vaikeaa on tuollaisen postauksen jälkeen lähteä enää kirjoittelemaan yhtään mistään. Lauantaina otin kivoja jädekuvia, muokkasin ne, kirjoitin postauksen. Klikkasin sen roskiin ja poistin kuvat. Tuntui niin turhalta ja mitäänsanomattomalta tuon kamppiksen jälkeen.. Mutta tässä sitä ollaan taas!

Tiistaina kävin salilla tekemässä jalkatreenin, samalla tuli toinen painojen lisäys. Hassua, että vasta toinen, mutta tosiaan jalkoja en saanut juurikaan tehdä juoksun vuoksi. Ihanaa huomata taas kehitystä! Sen lisäksi, että lihakset ovat vahvempia, ne alkavat paremmin erottua. Esimerkiksi eilen huomasin ihan hennon reisilihaksen rajan. Että olinkin ylpeä! Myös jalat ovat taas saaneet lisää muotoa.

Keskiviikkona ajattelin käydä palauttelemassa bodycombatissa, vaan kuinka väärässä olinkaan :D Edellisestä combatista on varmaankin kolme vuotta, enkä muistanutkaa millaista se on. No pain, no gain. Sen lisäksi siis, että jalat olivat jumissa, oli myös koko ylävartalo tämän jälkeen.

Täytyy myöntää, että vaikka combat on hauskaa ja tehokasta, niin kuinka tyhmältä voikaan ihminen näyttää huitoessaan siellä.. Tarkoitan siis itseäni :) Ihankuin viisivuotias tikkukätinen pikkutyttö huitoisi mörköjä kauemmaksi..

Torstaina sitten ajanpuutteen vuoksi tein kotipainoilla pienen käsiohjelman. Lähinnä hauiksia ja olkalihaksia. 

Lauantaina vietettiin perheen kanssa laatuaikaa hohtogolffaamassa ja sunnuntaina olin sopinut juoksutreffit aamulle, huitastiin reilu 9km kevyttä menoa. Edellisestä juoksukerrasta onkin se kolme viikkoa, joten teki ihan hyvää. Illalla kävimme vielä perheen kesken uimassa ja olin kaiken tämän jälkeen kyllä niin rikkipoikki, että uni tuli ennen kymppiä. Loistoviikko siis kaikenkaikkiaan!


Kaikki kuvat tähän postaukseen on napsaistu instagramin puolelta, jossa sielläkin on kivasti jo seuraajia :) Jos reaaliaikaiset kuvat ja fiilikset kiinnostavat, niitä voi seurata @lapetitegram. Tervetuloa!

Ihanaa viikon alkua teille kaikille, vaikkakin sateista sellaista!


3 kommenttia:

  1. Minua kiinnostaa, että minkälainen on sinun ruokavaliosi? Olenko ymmärtänyt, että se pitäisi olla juuri oikeanlainen jotta saa lihakset kasvamaan, erottumaan?! Kiitos jos jaksat kertoa tästä ruokavaliosta treenamisen suhteen, sinun kohdallasi. Vai onkohan siitä ollut aiemmin juttua, en ole kyllä huomannut? :) Ja hieno kampanja tuo mistä ed. postauksessa kirjoitit, toivottavasti kampanjan myötä saataisiin muutosta! Kiitos sinulle mielenkiintoisesta blogistasi! :)

    VastaaPoista
  2. Mullakin eka bodycombat takana, oli kivaa :D vaikka näytin typerältä huitoessa väärään suuntaan...:D

    VastaaPoista
  3. Karoliina:

    Tällä hetkellä ruokavalioni on vähintäänkin surkea!

    Kun aloitin PT:n kanssa, oli se hyvinkin tiukka. Ei karkkia, ei herkkuja. Paljon proteiinia ja selkeät ruoka-ajat. Työvälineeni silloin oli kalorilaskuri.fi, joka oli mm. proteiinien laskemista varten, sekä sitä että kaloreita tulee tarpeeksi.

    Opin onneksi syömään kunnolla ruoka-aikoina ja kaksi lämmintä ateriaa ja sen olen saanut pidettyä. Kroppa suorastaan vaatii sitä. Proteiinia myös, mutta tuosta herkuttelusta olen lipsunut ja pahasti..

    Palautustuotteet ovat myös tärkeitä treenin jälkeen :)

    Kiitos tuestasi tuohon kampanjaan <3

    Jenni:

    Säkin siis huomasit, kuinka tyhmältä siellä voikaan näyttää :D

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥