sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Viikonlopun satoa.


Sain kameraa jo hieman purettua viikonlopun jäljiltä, mutta odotan kyllä niitä otoksia joita valokuvaaja meistä otti. Tässä teille muutama maistiainen.

Mallistosta en vielä suuriakaan paljastuksia tee, mutta esimerkiksi Emilian blogissa näette pari juttua lisää. Yksi omista lemppareistani oli kyllä alimmaisessa kuvassa näkyvät chinot yhdistettynä tuohon valkoiseen paitaan.

Kaikilta kommelluksiltakaan ei vältytty ja koska minä olen minä, unohdin ensin housut huoneeseen ja kun palasin niitä hakemasta, olin unohtanut paidan. Onneksi sentään oli kyse vaatenäytöksestä ja vaatteita riitti. Näytöksen loputtua lähdin vielä kiireellä noutamaan laukkuani ja johan ne housut taas unohtuivat, backstagelle tällä kertaa. Että ihan oikeasti varmaan vielä unohdan jotain tosi tärkeää, kuten pääni esimerkiksi..

Ja jos jossain uutisoidaan jonkun unohtaneen lapset jonnekin, voitte varmaan arvata kuka se oli.

Ainiin, puin mä sukkahousutkin viimeiseen asuun väärinpäin ja patsastelin sitten niissä :)


Eilinen iltapäivä menikin sitten sukujuhlissa ja tänään olen opiskellut mahtavan Blogiringin kanssa valokuvausta, somea ja optimointia. Päivä on ollut täynnä infoa ja ihania tyyppejä.

Meillä on kyllä niin mieletön porukka bloggaajia ettei tosikaan!


Huomenna aion kaiken tämän juoksemisen jälkeen rauhoittua ja suunnata aamusta nauttimaan hiljaisuudesta ja naistenlehdistä, varasin nimittäin 75min jalkahoidon. Joskus nainen vaan tarvitsee hemmotteluhetken eikö :)

Rauhallista sunnuntai-iltaa!

(kuva: Emilia - uusikuu)

4 kommenttia:

  1. Kaikki ne asukokonaisuudet oli sulle hyviä, mutta olen samaa mieltä, että tuo kuvassa näkyvä oli ehdottomasti paras ja niin "sinun näköinen". Suoriuduit todella hienosti kunniatehtävästäsi, kiitos kun osallistuitte juhlaamme! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3
      Siitä on aina niin epävarma itse omista jutuistaan, että on mieletöntä saada tuollaista palautetta!

      Poista
  2. Kiitos itsellesi tästä päivästä, olen yhä tarmoa täynnä vaikka asiaa tuli niin paljon kerralla. Mutta oli hauska taas nähdä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä!
      Mä laitan sulle ne kuvat kunhan ehdin :)

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥