tiistai 25. maaliskuuta 2014

Ruutupaitaa..


Moikka! Miten teidän tiistai on lähtenyt käyntiin?

Mä olin aamusta jotenkin todella väsynyt, mutta saattaa johtua osittain eilisen salitreenistä ja siihen vielä päälle Nopsterin kanssa 14km fillarointi iltapuhteiksi kun ipana halusi lähteä kaverilleen pyörällä. Minulla toki Pienin vielä istuimessa takana :) Huh! Tarakka kiittää..

Mennään vielä eilisen asun saattelemana hetki näissä vaatejutuissa, sillä ilmeisesti kevät saa miettimään pukeutumista todella. Takit saa pian jättää kotiin ja neuletakki riittää lämmikkeeksi, ihanaa!

Kuten olen monesti kertonut, toisten pukeutuminen inspiroi minua valtavasti. Katukuvassa näkyvät ruutupaidat saivat minut aluksi palaamaan kouluvuosiin, mutta hetken makusteltuani haluan sellaisen ehdottomasti.

Konjakin väriset (matalapohjaiset) saappaat ovat edelleen hankintalistalla ja aviatorit, niin kivat kuin ne ovatkin, eivät vaan sovi tähän naamariin.. Mutta sopivat tähän asuun :)

Mä tykkään!

2 kommenttia:

Kiitos kivasta viestistä ♥