maanantai 16. kesäkuuta 2014

Onnellinen oliivupuu (ja omistaja).

Maanantaimoikat!

Nyt on oppirahat maksettu lauantain juhlista ja olen vahvasti sitä mieltä, että vastaisuudessa (kuten yleensäkin) taidan juhlia vaan autolla. Ei ole yhtään mun juttu ne olot ei..

Eilistä piristi tuhottomasti kauppareissun aikana oven taakse jätetty oliivi- ja laakeripuu. Annoin nimittäin ystäväni pikkuneidille meidän Pienimmän pompit, miikkarit ja mitä niitä nyt oli, sillä olen tosi huono myymään mitään enää nykyisin eteenpäin. Helpommin niistä taitaa päästä eroon ihan vaan antamalla tarpeeseen :) 

Minä sain kukkia ja ystäväni vaatetta. Win-win.



Nyt oliivipuu koristaa paperipussiruukussaan olohuoneen nurkkausta, johon myös seinältä poistettu taulu on jäänyt makoilemaan. Ei ollut sopivaa ruukkua tälle kaunokaiselle, mutta paperipussi oli. Vähän taittelin, laitoin vielä muovipussin vuoriksi ja nyt se on siinä. Oi, onnea!

Jännä homma muuten, miten ihan pienet asiat tekevät onnelliseksi. Joskus se onni on ihan vaan pusertava tunne kun katselee omia lapsiaan leikkimässä vaikkapa tietyssä valossa ja oikein pakahtuu. Tiedättekö?

Mä olen sen elämäntapavalmennuksen kanssa kokenut pari oivallusta, vaikka vasta yksi valmennuskerta on takana. Ensinnäkin poistan turhan stressin elämästäni ja sen aiheuttajat, sekä teen yksinkertaisesti asioita enemmän josta tulen onnelliseksi. Do more what makes you happy.

Ja jos se tosiaan on kaunis oliivipuu olohuoneessa, niin pienestäpä nämäkin onnenhippuset koostuu.



Seuraavaksi päivän ohjelmassa on parikin juttua, jotka tuovat sitä onnea. Kuntosalireissu ja liikunta ylipäätänsä ovat minulle sellaisia euforian aiheuttajia, sekä ruokakauppareissu - ihan yksin.

Tulipas nyt onnellinen postaus kaikenkaikkiaan.. Iloa ja onnea siis teidänkin viikkoonne!


4 kommenttia:

  1. Kaunis oliivipuu ja hyvää pohdintaa.

    VastaaPoista
  2. Oi miten kaunis! :)

    Tervetuloa osallistumaan:

    http://pienilintu.blogspot.fi/2014/06/sisustuskilpailu-bloggareille-voita-100.html

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥