tiistai 19. elokuuta 2014

Itse kassialma - laukkuhaaveita.

Koska yhdet saapaskollaasin kengistä on nyt tilattu sovitukseen, on aika siirtyä laukkuihin. Laukut ja kengäthän on asioita, mitä ei voi olla liikaa.. ;)

Minulla on muutama erilainen laukku, tietysti eri tilanteisiin. Pieni crossbody kaupungille, isommat laukut töihin ja lasten kanssa liikkumiseen. Laukku, jota kannetaan kädessä. Isompi crossbody, clutch ja sen sellaisia.

Päivittäin matkassa kulkee tällä hetkellä keskikokoinen longchamp, mutta alkaahan se olemaan tässä kuuden vuoden jälkeen hieman kulahtanut. Lisäksi suurin ongelma ko. laukun kanssa on se, ettei siinä ole vetoketjua lainkaan. Olen hieman vainoharhainen aina sen laukun kanssa kaupungilla kulkiessani..

Keräsin nyt pienen kollaasin laukuista, joista ainakin osaa voisin kuvitella jokapäiväiseen käyttöön sellaisena peruskassina. Jokaisessa on jotain, mikä vetää puoleensa.. Muotokieleltään kaikki aikalailla samanoloisia. Taitaakin tänä vuonna lukea joulupukin listassa vain yksi asia ;)

(1. ralph lauren, 2. mk, 3. longchamp, 4. longchamp, 5. mk, 6. tiger of sweden, 7. LV)

18 kommenttia:

  1. Noissa Korsin laukuissa taitaa olla vetoketju, mut LV:n ei. on se silti nätti, tässä kuosissa. mulla on toi neverfull ruskeena ja logokuosilla, olen pohtinut sen myymistä mutta saa nähdä raaskiiko :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaan! Ja tuo roseaukaan ei muistaakseni ole vetoketjullinen..
      Neverfull olisi kyllä kokonsa puolesta loistava :)

      Poista
  2. 1 ja 6 on mun suosikit!!! Tigerin laukkuun oon ollut tyytyväinen. Mulla on se normi koko sekä isompi. Ihanat!!! Ja mitä tulee korssin laukkuihin, tuo jetset on ihanan mallinen. Ja ilmeisesti hyvinkin laadukas merkki!!! Haaveilen edelleen korssin laukusta... Mutta kyllä mä sen vuittoninkin kelpuuttaisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä muistelinkin, että tuohon tigeriin olen törmännyt just sun blogissa :)
      Korsin jetset kyllä saattaa olla se mun joulutoive ♥

      Poista
  3. Todella kauniita ja kaikkiin tilanteisiin sopivia laukkuja olet kerännyt tähän postaukseen :) Varsinkin tuo tiger of swedenin laukku himottaisi! :D

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lotta!
      Tuo tiger on mulle laukkumerkkinä kovin uusi, vaatteet tutumpia :)

      Poista
  4. Täältä kans peukut Tiger of Swedenille! Kaunis, klassinen ja monikäyttöinen.
    -Suvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niillä oli kyllä kivoja eri malleja!
      Täytyykin käydä tarkemmin valikoimaa läpi :)

      Poista
  5. Korssin laukut mulla ehdottoman suosikkeja :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Mulla on ollut tekeillä melkein samanlainen postaus :D Ja omasta kollaasistani löytyisi myös nrot 5 ja 7, mutta aivan ihaniahan nuo on kaikki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en malta odottaa sinun vastaavaa! :)
      Laukut kiinnostaa aina!

      Poista
  7. Olisi kiva, että kertoisit kollaasissa, että mistä verkkokaupasta olet laukun löytänyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä laitankin, mutta tällä kertaa kuvat ovat lähinnä pinterestin ja valmistajien sivuilta.
      Voin kyllä linkata jokaisen kunhan ehdin :)

      Poista
  8. Mitäköhän musta kertoo se, että tunnistin seitsemästä laukusta kuusi näkemättä logoja? ;) Kännykän näytöllä menee niin pieneksi, ettei edes korsin logokuosista saa nimittäin selvää. Korsin shopperista on kaksi versiota; pienempi suljetaan vetoketjulla, isommassa on vaan vetoketjullinen keskitasku, muuten avoin. Mäkään en kyllä enää päältä avoimia laukkuja käytä, vainoharhaisuutta suurempi syy on tosin se, että niihin sataa sisään. Räntäsade ja paperit ei ole hyvä yhdistelmä.

    VastaaPoista
  9. Se kertoo sun työpaikasta ;)
    Täytyy sanoa, että tuon vetoketjun lisäksi saisi olla vaikka pari eri taskua. Ajoittain lähtee järki longchampin kanssa, kun se on vaan yhtä suurta tilaa ja kaikki siellä onnellisesti sekaisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mä tosin työskentelen vaatteiden parissa, en laukkujen :D Mulla on semmonen bag organizer, jossa on keskellä iso väliseinällä jaettu kolo ja ympärillä useampi pieni tasku, siirtelen sitä aina laukusta toiseen, pysyy enemmän tai vähemmän kaikki keskeinen järjestyksessä. Siihen saa hyvin lompakon, avaimet, bussilipun, huulirasvan ym. Ihan pienimpiin laukkuihin se ei mahdu, mutta pienissä sille ei oo niin tarvettakaan. Tilasin joskus netistä, maksoi parikymppiä.

      Poista
    2. Laukut on siihen vaan plussaa :D
      Mä olen joskus miettinyt sellaista organizeria, mutta olen noiden laukkujen suhteen niin järjettömän nirso, että pitäisi ensin kokeilla ihan käytönnössä.
      Siihenkin on kovat vaatimukset :D

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥