torstai 7. elokuuta 2014

Vähänkuin wayfarer.

Olen jo jonkin aikaa miettinyt uusia arskoja vanhojen kaveriksi. Hyllyltä löytyy ennestään klassisemmat Bollet, sekä sporttiset Ralph Laurenit. Bollet ovat alkaneet näyttämään jotenkin tosi epäsopivilta omaan pärstään, joten ne mennee Tirpan kokoelmaan seuraavaksi.

Raybanin wayfarereita olen testannut muutamia mm. laivareissuilla myymälässä, mutta jotenkin ainakin se testaamani malli kaatui liikaa eteenpäin nenällä.


Ihan sattumalta eräällä Jumboreissulla bongasin vastaavat, huomattavasti edullisemmat kilpikonnakuvioiset lasit Top Sportin hyllystä. Koska olen niistä haaveillut useasti, päätin kuitenkin kokeilla - vaikka eihän ne mitkään edellisetkään sopineet.

Näissä ei kuitenkaan ollut kallistusta lainkaan ja itseasiassa ne olivat tosi kivat! Ja rahaakin säästyi :)


Mitäs pidätte? Mä tykkään kovasti!

ps. kuvissa myös parin viikon takainen kampaamokäynnin lopputulos. Tykkään niin paljon, että uskon vaihtavani kampaajaa :)

(love my new sunglasses! almost like raybans..)

LINKING TO:

10 kommenttia:

  1. Great shot of a pretty young lady ~ Petite Princess for LTS

    artmusedog and carol (A Creative Harbor)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. No mä tykkään kanssa, kiitos!
      Ne vaan on just nyt kadoksissa.. :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Edullisetkin vielä, eli tosi hyvä diili!

      Poista
  4. Hieno tukka ja upeat aurinkolasit!! (Vai miten se nyt menikään Nelli Nuudelipään sanoja lainatakseni). Nyt vaan toivotaan, että aurinko hellisi meitä vielä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh.. mulle tuli sun ekoista sanoista mieleen tuo Risto Räppääjä ennekuin ehdin lukea loppuun :D
      Kiitti!

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥