torstai 16. lokakuuta 2014

Ten years of fun.

Olen saanut olla me&i mukana jo muutaman vuoden. Vähän kauemmin, kuin yhteistyö blogin kanssa on kestänyt, on kestänyt myös ystävyyteni erään minulle tärkeän ihmisen kanssa. Tutustuimme jo ennen näitä kuvioita lasten kautta asukaspuistossa ja muistan, kun hän kertoi aloittaneensa myyjän työt. Mietin mielessäni, että loistavaa! Olinkin sitä ennen käynyt keran kutsuilla ja nyt olisi myyjä ihan huudeilla, joten varasin ihan ekat kutsuni. 

Tässä vuosien aikana olen päässyt myös suht läheltä seuraamaan myyjän työtä, mentorinkin kuvioita ja vilpittömästi ihaillut sitä yhteishenkeä, mikä tuolla porukalla on! Varsinkin viime talven muotinäytöksessä pääsin ihan iholle..

Nyt annoinkin mahdollisuuden ihan ensimmäiselle vieraskynälle täällä :)


"Aloitin me&i myyjänä 6 vuotta sitten kun tyttäremme oli 1-vuotias ja odotin toista lastamme. Aluksi me&i oli minulle harrastus, vastapainoa kotiäitiydelle. Toinen lapsi syntyi, rakas harrastus pysyi. 

Ajan kuluessa tästä rakkaasta harrastuksesta tuli lähes huomaamattani työ, joka on kuitenkin ollut alusta lähtien minulle enemmänkin kuin pelkkä elinkeino, se minulle kuin toinen perhe. Olen saanut me&i:n kautta hyviä ystäviä ja paljon uusia kokemuksia.

Lähikollegoiden lisäksi olen tutustunut ihaniin ihmisiin ympäri Suomen yhteisillä me&i myyjien matkoilla ja koulutustilaisuuksissa. Kesällä matkustimme koko perhe Kokkolaan tapaamaan kollegani perhettä, joiden kanssa matkustamme joulukuussa yhdessä Thaimaahan.

Parasta me&i työssä ja yrittäjyydessä on se, että voin itse määritellä työaikani ja vaikuttaa tuloihini. Erityisen iloinen ja ylpeä olen siitä, että voin joka aamu lähettää ekaluokkalaiseni kouluun ja olla iltapäivällä kotona vastaanottamassa häntä."

Mikäli sinuakin kiinnostaa lisätulojen hankkiminen, olet sosiaalinen ja kiinnostunut vaatteistamme, suosittelen ehdottomasti tutustumaan me&i myyjän työhön tarkemmin verkkosivuillamme http://www.meandi.se/fi/sivut/59/1319/1331/haluatko-ryhtya-myyjaksi.aspx

-Heidi


Heidi antoi myös muutaman hänelle tärkeän me&i -kuvan minulle tähän julkaistavaksi. Uusilla kokemuksilla ja itsensä ylittämisellä hän viittaa mm. Yyterin näköalatornista laskeutumiseen me&i -myyjien amazing race kilpailussa.

Postauksen ensimmäisessä kuvassa myyjäporukka järjesti naistenpäivän ja kävi ikuistamassa fiiliksensä ja alemmassa kuvassa on taas koko Suomen myyjien yhteinen after kick off tapahtumasta tunnelmia.


Sain vielä kivan mahdollisuuden tarjota uusiksi myyjiksi haluaville extra -etuna upean laukun malliston esittelyä varten. Laukun arvo on 40e, mutta saat sen ilmaiseksi kun mainitset tästä blogiedusta :)

Laukun saat tulevan kevätmalliston mukana.

Mitäs sanotte, välittyykö mahtava yhteishenki? :)


Viikko sitten julkaistiin muuten tuo memory lane -mallisto, ihanan nostalgista :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta viestistä ♥