maanantai 29. joulukuuta 2014

Joulu paketissa eli lahjat ja tuliaiset.

Maanantaimoikat! Oli suhteellisen rapea fiilis herätä töihin viikon lomailun jälkeen, mutta eiköhän se siitä vielä. Kunhan saa arjen pyörimään taas omalla painollaan :)

Tytöt ovat päivystävässä päiväkodissa ja onneksi se on mieluinen juttu. Ei ehdi edes heippaa sanoa, kun uudet lelut vievät mennessään. Ja onhan niitä kavereitakin mukava nähdä loman jälkeen. Kaksi päivää ja taas lomaillaan.

Mutta nyt niitä lahja- ja tuliais kuulumisia :) Kävin siis Tallinnan joulutorilla ja tein sieltä mahtavan löydön. Pienimmän kädet ovat lähestulkoon aina kylmät hanskoista huolimatta ja olen koittanut miettiä pääni puhki, mikä auttaisi.

Käytössä on ollut siis pomp de luxin haalariin kuuluvat rukkaset, merinovillaisilla aluslapasilla. Tämä yhdistelmä ei riitä meillä edes pikkupakkasilla, vaan kädet ovat kylmät :( Löysin torilta lampaannahkaiset karvavuorilliset rukkaset (tyyliin ugg) hintaan 13e!

Parin päivän käyttökokemuksella kädet ovat olleet näillä pakkasilla lämpimät, jes! Kuvassa olevan unikaverin toi joulupukki :)


Laivalla olen ainakin vuoden nyt ihastellut Victoria´s Secretin tuotteita ja nyt vihdoin päätin hankkia lempituoksuni setin. Joka ainoa kerta olen nuuhkinut tätä ja jättänyt hyllyyn. Tällä kertaa tuumasin, että turha sitä on enää ohittaa, sillä taas seuraavalla kerralla tulisin saman hyllyn kohdille ihastelemaan.

Löysin myös täydellisen huulirasvan, jossa on ihan hitunen sävyä. Juuri sopiva minulle, sillä pidän vaaleammista sävyistä. Täytyy myöntää, että joskus tekisi mieli repäistä ja punata huulet, mutta todennäköisesti olo olisi niin vaivaantunut, että pyyhkäisin pois :)

Älkää välittäkö tuosta huulikuvan huonosta ihosta, olen edelleen ihan pulassa sen kanssa. Mikä ihme siinä on, että sellaiset jättimäiset ihonalaiset lisäelimet tulevat juuri leukaan..


Nopsterille joulupukki toi muutaman ison legon. Tuon punaisen technicin hän rakensi päivässä ja alemman helikoptein muutamassa tunnissa. Ja me kun mietimme, että saa nyt tekemistä uuteen vuoteen saakka :D

Noihin techniceihin saa onneksi hankittua myöhemmin vielä lisäosia :) Joulupukki toi myös lahjakortin lelukauppaan ja poitsu päätti hankkia itselleen sillä uuden legon. Menevät tänään katselemaan niitä.

Juuri ennen joulua saimme myös hieman apua naapurista ja Nosteri huoneensa seinälle hyllyn legoja varten. Minityyppi on kova tuhoamaan kaiken ympäriltään, joten nostimme upea rakennelmat turvaan :)


Sain vielä matkan lisäksi polarin loop rannekkeen ja nyt olen ihan sen lumoissa. Välineurheilu on sitä parasta urheilua ja antaahan nämä aina uutta potkua treenaamiseen.

Tuo loop on sellainen aktiivisuusranneke, joka mittaa askeleita, kaloreita, istumista, kävelyä - siis ihan kaikkea.

Paketista kuoriutui myös mieluinen yllätys tällaiselle foodielle, kuin minä :) Sain uuden keittokirjan kokoelmiini. Ensi vuodelle onkin projektina kokkailla aina jotain uutta kerran viikossa!

Murulle joulupukki toi setin :) Settiin kuului kitchen aidin vedenkeitin teenjuojalle, sekä uusin juoppohullu. Unohtamatta tietenkään perinteistä lukukaveria after eight suklaata :)

Ihan kaikkia tähän en kuvannut, sillä lapset olivat olleet superkilttejä (joulupukin mielestä) ja avattavaa riitti. Mitään vuorta ei kuitenkaan tarvinnut tuhota, sillä kun olen fb:tä jne seurannut, niin lahjoja oli verrattaen vähän. Kukaan ei kuitenkaan jäänyt kaipaamaan mitään, joten materialistisesti ajatellen joulu onnistui mainiosti :)

Mitäs teidän paketeista löytyi? Mikä oli SE lahja?



2 kommenttia:

  1. Mä sain gear fitin mutta on jäänyt vielä käyttämättä vaikka olikin salilla jo mukana. Mä oon niin ärsyttävän hitaasti lämpeevä kaikelle tekniselle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin katsoa mikäs vempain tuo on :)
      Mulla taas on melkein päinvastoin, eli laite kuin laite pitää saada heti käyttöön :D

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥