keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Kermat päältä ja rusinat pullasta.

Joskus on sellaisia päiviä, joina selkeästi ei ole ollut tarkoitus nousta sängystä. Tälle viikolle niitä mahtuu jo kaksi. Sen sijaan, että marisisin ja märehtisin niitä kurjia juttuja, päätin kerätä ylös päivän positiiviset.

-löysin kaupasta kookoksella maustettua soijajugurttia
-pääsin käymään heurekassa ja opin paljon uutta
-lapsen koulukaveri kysyi, olenko minä muka poitsuni äiti ja jos olen, miten voin olla niin kaunis
-upea ilma
-totuus tulee lasten suusta


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mä olen täysin samaa mieltä :D

      Tosin menin hieman hämilleni, hymyilin ja kiitin. Vasta jälkikäteen osasin juhlia :D

      Poista
  2. Hyii noi karkit on niin pahoja, mutta kuvasi on kaunis ja ihanan raikas. :)

    Kivoja positiivisia. Mun all time lemppari on se kun Alkossa kysytään papereita ja nykyään se tapahtuu useemmin kuin joskus 10v sitten. :D Pari kertaa olen kiittänytkin kassaa moisesta kysymyksestä samalla kun olen ajokorttia esitellyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään niistä aniksen makuisista :D

      Ääh.. Muru sanoo, että mä olen nuoren näköinen, mutta hei faktahan on se, että niitä papereita ei kysytä enää.. :D

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥