sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Perintökeket.

Ulkoilutamineet ovat vaihtuneet minullakin jo keväisempiin, vaikka ensi viikolle luvataankin vielä takatalvea. Uusi lumi on vanhan surma, joten antaa palaa vaan!

Ennen aamulenkkiä kaivoin kaappeja ja löysin Murun perintöaviatorit. Kyseessä on siis todella autenttiset reiskat suoraan kasariajalta. 

Rehellisyyden nimissä täytyy tunnustaa, että kokeilin näitä jo viime keväänä, eivätkä mielestäni sopineet minulle pätkääkään. Hitaasti lämpenevänä ne ovat kuitenkin polteleet mieltä siitä saakka.

Keke Rosbergin inspiroimana ja uhallanikin otin ne ensimmäiseen käyttöön, eivätkä ne nyt NIIN pahat olleet..?



Ehkä yksi koko isompi, vähemmän kallistusta ja hieman peilipintaa linsseihin? Jotenkin sellainen olo, että tuo malli vetää kasvojeni piirteitä alaspäin.. Mitäs sanotte?

Laitanko takaisin laatikkoon vai onko näissä potentiaalia?

Aurinkoista sunnuntaita!


10 kommenttia:

  1. Käyttöön vain! Kiva, kun on persoonalliset, eikä samanlaiset kuin kaikilla muilla. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Nämä on kyllä _todella_ persoonalliset :D

      Poista
  2. Hyvältä näyttää! Just testailin ite vastaavia malleja. Hitaasti olen niille lämmennyt ja nytkin jäivät kauppaan, mutta mielessä kummittelevat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!

      Mikähän siinä onkin, että ne jää aina kummittelemaan.. :D

      Poista
  3. Mä haluan nuo kakkulat ! ! =)

    Terkuin Virpi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D

      Ne ovat pyhäinjäännös ja Muru ei kyllä luovu :D Just ja just saan minä koskea niihin!

      Poista
  4. Hyvät on ja sitä jotain ku eivät oo just pränikät kaupasta! sopivat sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Jostain syystä sitä silti vaan epäilyttää aina..

      Poista
  5. Hö, nuohan käy sulle tosi hyvin! Itselläni on sen verran kaulaa ja leukaa kertynyt, ettei mulle sovi ollenkaan tuon malliset lasit, vaikka miten niitä olen yrittänyt testailla :( Pitää tyytyä ihastelemaan niitä muiden kasvoilla :)

    Hanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna!

      Minäkin olen tähän saakka ihastellut muilla, mutta jotenkin vieläkin on hassu fiilis käyttää.. Muille ne kyllä sopii!

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥