keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Kesävieraat ja nutella-juustokakku.

Me saimme kylään ystävät, joita ei olekaan näkynyt pitkään aikaan. Tai siis olisi, mutta itse kun on muka liian kiireinen aina. Lupasin silloin uutena vuotena nähdä enemmän ystäviä ja juoruta heidän kanssaan yömyöhään. Olen kyllä toteuttanut sitä, mutta en missään nimessä tarpeeksi.

Jotenkin tässä sosiaalisen median maailmassa unohtaa oikeasti kysyä ja olla olla yhteydessä. Sitä kuvittelee tietävänsä, mitä muille kuuluu ja että muut tietävät, mitä meille kuuluu. Yhtenä päivänä kaupan lihatiskillä jouduin pyytämään anteeksi ja toteamaan, että tietenkään et ole ajatustenlukija. Sitä vaan unohtuu oman päänsä sisään niin helposti ja ajattelee, muidenkin tietävän kaikki.

En sentään ollut epäkohtelias, mutta en vain tajunnut selventää itseäni tarpeeksi :)


Se siitä jaarittelusta :) Saatiin siis nämä ihanat mussukat kylään ja pyöräytin meille kakun, jota kuvaa kaksi sanaa: tuhti ja syntinen. Nutella-juustokakku kertakaikkiaan suli suussa ja vaikka ohuen siivun jälkeen teki mieli lisää, ei pystynyt. Silti se on syöty :D

No olihan tässä nyt syöjiäkin, minä (minä ja minä), Muru, mummi, vieraat, lastenvahti, lapset.. Äkkiä kyllä hupenee.

Vastapainoksi ollaan kyllä syöty sitten mansikoita ja melonia. Ensimmäisiä on paljon, sillä mummi vei isot lapset mansikkapellolle tänäkin kesänä. Omasta maastakin saadaan, mutta ne pitäisi verkottaa. Meillä on nimittäin kesy city-pihakettu, jonka suurinta herkkua on minun kasvimaa :D


Muistatteko muuten, kun mainitsin siitä että näitä leivonnaisia on vaan kokeiltava? No tämäkin olisi jäänyt maistamatta, ellen olisi sellainen tuuliviiri, että kaikkea pitää kokeilla :)

Niin tai näin, toivottavasti saadaan lisää vieraita taas lähiaikoina. Aurinkoa keskiviikkoonne!


7 kommenttia:

  1. Mä taidan tulla teille kylään!! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa :D
      Mä olin eilen teidän huudeilla ;)

      Poista
    2. No hitsi! Ens kerran ilmoittelet! ;)

      Poista
  2. Täytyis itelläkin kokeilla nutellasta tehdä jotain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti, se on kyllä herkkua!
      ..ja jää aika helposti koukkuun :D

      Poista
  3. miten tehdään nuo melonitähdet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen leikannut melonin siivuiksi ja siitä ihan pikkuleipämuotilla painanut kuvioita läpi :)

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥