torstai 18. helmikuuta 2016

Kokomusta.

Lupasin viime viikolla kuvata tämän uuden lemppariasuni ja ehdin vihdoinkin tehdä sen! Sekä housut, että paita löytyvät molemmat uudesta me&i mallistosta ja samoin minun päältäni lähes joka päivä. Ovat muuten niinkin mukavat päällä, että tulin vetäneeksi näissä Minityypin satutanssin äiti-lapsikerran, kun olin unohtanut katsoa ohjelman etukäteen. Rehellisesti sanottuna en edes muista, koska olisin viimeksi käyttänyt farkkuja.. Ehkä niidenkin aika tulee vielä :)

Ihastuin tähän settiin jo blogi-illassa, mutta nyt käytössä oikeastaan vielä enemmän. Kokomusta on niin helppo ja vaivaton tapa näyttää edes hieman huolitellummalta arkena. Nyt talvella käytän asua ruskeiden saapikkaiden kanssa, kesällä ajattelin yhdistää konjakinruskeat baltsut tai sandaalit. Oi, tulisivatpa baltsukelit jo pian!

Mitäs pidätte?

7 kommenttia:

  1. Ihanat nähdä nää toisen päällä. Noi on niin ihanat. Mulle tuli sama setti! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sanoinko jo, että ihanat?! :'D
      Ihanat.
      Ja ihana sä ♥

      Poista
    2. Mä luulen, että noi sopii sulle just precis! <3

      Poista
  2. Kiva setti! Tykkään noista housuista. Ja sovittelin niitä,eilen.... Löysin kuitenkin nettikirpulta perfect pantsit joten ne saa kelvata näin alkuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina <3

      Noi perfectit on myös ihan uskomattomat pöksyt, pekutan nettikirppisten puolesta!

      Poista
  3. Mä haaveilen kanssa koko mustasta,mutta koirankarvat tykkää siitä kanssa :( kivan näköiset housut!

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥