keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Kolme kirjaa ja arvonan voittaja.

Olen ollut pitkään kirjastojen vannoutunut käyttäjä ja harvemmin hankkinut muita kuin pokkareita kotiin. Itseasiassa niitäkin vain matkalukemiseksi. Nyt kuitenkin päätin tilata muutaman omakseni, sillä paikallisen kirjaston hyllytilanne on näiden osilta ollut varsin huono. Eikä ihme! Olenhan saanut käsiini varsiaisia kultakimpaleita.

Adlibriksellä olivat kaikki nämä tarjouksessa ja vielä kun olin asentanut selaimeeni Ostohyvityksen lisäosan, se muistutti minua keräämään rahat takaisin tilauksesta. Lisää, eikun pelkkää säästöä siis!


Olgan fani olen ollut jo pitkään ja pidin kovasti hänen ensimmäisestä kirjastaan. Se on ollut minulla vain lainassa, mutta vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen harkitsen sen hankkimista omaksi. Olga on siis tehnyt vaikutuksen, joten pullakirjan hankkiminen oli vähänkuin sijoitus. Perhe tuskin tästä kokeilusta laittaa pahakseen!

Lettikirjaa selailin ystäväni luona viikko sitten ja Jennin instaa olen seurannut vaikka kuinka kauan. Nyt on meidän vuoro letteillä ja harjoitella.. Tähän jäin koukkuun ja harkitsen muidenkin lettikirjojen tilaamista.. Tiedän kyllä, että youtubesta saa ilmaiseksi ohjeita opetusvideoineen, mutta kuten lehdetkin, luen nämä mieluummin paperisena.

Viimesimpänä bataattiburgerikirja, eli viljaton kattaus. Tätä tuskin tarvitsee enempää perustella, vrt. case avokadopasta. Koko kirja on täynnä toinen toistaan parempia viljattomia ruokia!

Jos olet joskus miettinyt jonkin näiden hankkimista, suosittelen lämpimästi :)


Pidemmittä puheitta vielä arvonnan voittaja, sillä Nopsteri tulee pian koulusta ja vien hänet yllärinä tänään rinteeseen! Niin upea laskusää..

Tällä kertaa päätin, etten arvo voittajaa vaan valitsin kommenteista tämän ihanan:

Sisko meni tänään kihloihin, mikä ihanin ystävänpäivä heillä... joten antaisin voiton tuoreelle kihlaparille :)
arhippainen@luukku.com

Joten oikein paljon onnea voittajalle ja onnea myös tuoreelle kihlaparille! Olen näin romantikkona niin helppo ja halusin ehdottomasti antaa palkinnon heille.

Laitan sinulle sähköpostia kunhan ehdin (voit myös laittaa tännepäin), mutta nyt yks kaks laskettelemaan! Aurikoista kevättalven päivää :)


(postaus sisältää mainoslinkkejä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta viestistä ♥