maanantai 4. huhtikuuta 2016

Hullut päivät - keskiviikkotärpit.

Hullut päivät ovat täällä ylihuomenna ja keräsin tuttuun tapaan omia suosikkejani ja tärppejäni teille kollaasiin vinkiksi :) Minulla on muutama sellainen, jotka hankin AINA hulluilta päiviltä ja ne ovat mm. lumenen meikit ja meikinpoistoaineet, sekä cliniquen kasvosaippuan jättikkoko.

Muutamana vuonna olen tehnyt myös huikeita aurinkolasilöytöjä, sekä panostanut muutamaan vaatteeseen. Tykkään myös, että hulluilla päivillä on myynnissä kalliimpien merkkituotteiden kanssa esimerkiksi stockan omaa noom-merkkiä, joka on tyylikäs ja edullinen.

Kannattaa muuten käydä kurkkimassa nämä ja tallentaa muistilistaan, sillä sen kanssa on superhelppo klikkailla ostoskoriin valintansa :) Ja onhan tietysti tavaratalossa aina oma.. "hullu-tunnelma".. :D

Olen myös huomannut, että nämä ostokset tulee nopeasti postiin, eikä tarvitse kynsin hampain tapella paikan päällä ;)

Mitäs meinaatte hankkia, vai hankitteko mitään?

Hullut päivät - keskiviikko

10 kommenttia:

  1. Voi että mitä kaikkea kivaa olisikaan taas tarjolla. Täytyypi yrittää saada napattua muutama hyvä tuote!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jonain vuonna olen laittanut herätyskellon soimaan, että saan just ne toppa/välikausikengät, mitkä halusinkin :D

      Poista
  2. Kiva kollaasi lemppareistasi. Itse ajattelin hakea kosmetiikkaa ja näytti olevan kivan pirtsakat lenkkarit juniorille, josko ne saisin haettua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kosmetiikka on ihan loistavassa tarjouksessa tuolla aina!
      Edes taxfreesta ei saa :)

      Mä katsoin tänään perjantain lenkkareita lapsille, tosin luulen, että akuutti lenkkaritarve on vasta syksyllä.. :D

      Poista
  3. Mä oon aina myöhässä niiden kanssa mitä haluaisin! Siis vaikka olen ollut koneella heti ja siinä samalla hoitanut lasten aamutoimia. Täytyy nyt katsella jaksaako tässä hullaantua, vaikka ainahan siellä on niitä kivoja tuotteita tarjolla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinne pitää tehdä se muistilista ja sitten vielä jättää kaikki välimuistiin, niin senkun napsuttelee nopsaan :D
      Vaikka joskus jotain lenkkaria on just tyyliin kahdet ja siinähän jäät ilman, vaikka olisit koko yön päivystämässä :D

      Poista
  4. Voi että, mitä houkutuksia oletkaan poiminut! Nyt täytyy kyllä harkita, että ajelisi Jumboon keskiviikkona töiden jälkeen...vaikka mies on kyllä Hesassa, mutta ei oo niin sanottua, että tulis oikeita juttuja.;D
    Jonain vuonna oli kyllä postimyynnin kanssa niin, että vaikka heti aamusta oli tilaamassa, niin kaikki todella hyvät jutut oli samantien loppuunmyyty. Sama virsi myös ystävillä. Tuli sellainen paskatunne, että montako niitä tuotteita siellä postimyynnin puolelle oikein on...Sen verran huonot fiilikset jäi, että ainakin viimeksi jätin koko kuvaston selaamatta. Säästyi sitten rahatkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mies hulluille :D
      Mä olen pari kertaa kokeillut ja kävi niin, että sain ihan muuta kuin tilasin :D

      Tuo on kyllä totta, että helposti ärsyyntyy, kun on odottanut sitä yhtä juttua ja onkin heti myyty loppuun.. :/

      Poista
  5. Kivoja juttuja olit tärpännyt, jotain noista olin itsekin katsellut ja laittanut korvan taakse muhimaan. Olikohan se viime keväänä, kun tein verkossa tilauksen niin sain aivan väärät tuotteet paketissani enkä sitten koskaan omiani mitä olin tilannut. En tiedä jaksankohan huomenna lähteä Jumboon hulluttelemaan, kun Oskari on eskarissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna :)
      Oho, no onpa mennyt tilaukset sekaisin..! Tosin taitaa siellä olla aikamoinen hullunmylly pakkaamossakin..

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥