maanantai 16. toukokuuta 2016

Tummien hiusten paluu ja kesän ihanin neuletakki.

Back to "black"! Eli tummat hiukset ovat palanneet. Pohdin siinä kampaajan tuolissa istuessani, että onkohan asia vain niin, että on parempi mennä suurinpiirtein sillä värillä mikä on syntymässä annettu.. 

Enhän minäkään nyt mikään kovin tumma ole luonnostani, mutta selkeästi tummempi kuin vaaleampi. Ja pitkähiuksinen olen ehdottomasti, tai sitten kovin kaavoihini kangistunut tiikeri, joka ei millään pääse raidoistaan.


Olen kuitenkin enemmän kotonani tässä päässä ja omat vaatteetkin sopivat taas oikein hyvin. Niinkuin muuten silmälasitkin.. Tulipahan kokeiltua, kuten se otsatukkakin :D

Vaatteista puheen ollen, olen löytänyt täydellisen tummansinisen neuletakin. Sellaisen, jota etsin ihan tosi pitkään. Neuletakki on pehmoinen, eikä kutita. Se ei tunnu miltään päällä, on ohutta, mukavaa neulosta. Vilpoisten kesäiltojen paras kaveri! Oma takkini on xs ja se vastaan hyvin kokoaan.  

Laitoin tilauksen House of Brandonille heti, kun näin sen Sinin blogissa. Paketti oli minulla kahden päivän kuluessa, en vieläkään jaksa olla ihmettelemättä heidän nopeaa toimitusta. Vau!

Jos innostuitte tilaamaan, niin vielä tänään saa koodilla SUM859 -20% (ei calvin klein tai dr. denim) normaalihinnasta pois ;) Yli 25e arvoiselle tilaukselle ei myöskään tule erikseen toimituskuluja, joten nyt on tarjolla älyttömän hyvä diili.


Sinistä löytyy muuten myös olohuoneen rahilta, sillä nurmikko piti leikata ennen sateita ja nappasin muutaman lemmikin, kevätkaihonkukan, helmililjan ja pikkutalvion talteen leikkurin edestä.

Mitäs pidätte? Siis hiuksista ja takista :)


*sisältää mainoslinkin

6 kommenttia:

  1. Kauniit hiukset ja neule. Kivoja kuvia muutenkin! Olen ollut koko ikäni pellavapää. Kun kuopus syntyi, hiukseni tummuivat reilusti. Ja, nyt harmaat alkavat ottamaan vallan. Oma äitini harmaantui täysin kun nuorimman sai 34 vuotiaana. Itse olen jo yli tuon rajan. :) Saa nähdä kuinka mun käy. Värjäämään täytyy alkaa, mutta tummaan vai vaaleaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos unelmoiden <3
      Harmaahan on nyt muodissa, joten mitä sitä turhaan :)

      Poista
  2. Hyvät hiukset ja todiaan sopivat kyllä paremmin. Tuo polkka on myös just hyvä, pidä se :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!
      Mä ehkä kuitenkin tästä kasvatan, en tiedä milloin ja kuinka paljon, mutta vielä ei ole täydellinen..

      Poista
  3. Ihana neuletakki. Olen myös etsiskellyt tuon tyyppistä! Tosin pari ihanaa neuletakkityyppistä juttua ( trikoota siis) odottelee tuolla rekillä mua kauden päättymistä. Mutta se sininen puuttuu!

    Hyvin sopii sulle tummempikin tukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tumma on kyllä mun väri enempi, pakko myöntää :)
      Trikoiset neuletakit on kanssa tosi kivoja, niitä(kin) löytyy kaapista :D

      Poista

Kiitos kivasta viestistä ♥