maanantai 18. heinäkuuta 2016

Maailman ihanin reppu.

Kaikkein ihanimman repun metsästys on päättynyt! Se löytyi niinkin hassusta paikasta, kuin Budapest. Paikallinen glitter-tyyppinen ketju tarjosi repun hurjalla alennuksella ja hintaa sille jäi kympin verran.

Materiaali on trikoota, eikä varmaankaan kauhean kestävää, mutta ihan varmasti kaiken kympin arvoinen. Pääasia minulle taitaa olla, että on reppu ja kivannäköinen. Ajaa asiansa ja raitafanille tämä on itseasiassa kivempi kuin kiva.

Tätä on kuulkaa kaupungillakin niin paljon mukavampi kantaa, kuin sitä tiiliskiviä niellyttä käsilaukkua! Mikähän siinä muuten on, että käsilaukku painaa ihan tuhottomasti? Siis eihän siellä koskaan ole kuin tarpeelliset asiat ;)

Mitäs sanotte, eikö ollutkin oikea löytö!

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Heidi <3
      Olen kyllä iloinen, että löytyi :)

      Poista
  2. Tää raitafani peukuttaa!! Mä tilasin itselleni just "kånkenin" Kiinasta!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvasin, että iskee just suhun :D

      Tietkö mun pitäisi tilata se tyllihame, koska mennään häihin elokuun lopulla. Arvaa vaan oonko tilannut vielä(kään).. Oliko kuinka pitkä toimitus?

      Poista
  3. Kaunis on, kyllä tuota kelpaa kantaa :)

    VastaaPoista
  4. Täytyy minunkin tulla jokon jatkeeksi sanomaan, että aivan IHANA! :)

    VastaaPoista

Kiitos kivasta viestistä ♥